Pozycjonowanie stron z agencją Microseo
Wyszukiwarki dostarczają wyniki dla każdego zapytania wprowadzonego przez użytkownika. Aby to zrobić, badają i „rozumieją” rozległą sieć stron internetowych, które tworzą sieć. Uruchamiają zaawansowany algorytm, który określa, jakie wyniki mają być wyświetlane dla każdego zapytania wyszukiwania.
Dlaczego SEO skupia się na Google
Dla wielu osób termin „wyszukiwarka” jest synonimem Google, który ma około 92% globalnego rynku wyszukiwarek . Ponieważ Google jest dominującą wyszukiwarką, SEO zazwyczaj obraca się wokół tego, co działa najlepiej dla Google. Dobrze jest wiedzieć, jak działa Google i dlaczego.
Pozycjonowanie stron internetowych
Google zaprojektowano tak, aby zapewnić użytkownikom lub osobom wyszukującym jak najlepsze wyniki wyszukiwania. Oznacza to dostarczanie najtrafniejszych wyników tak szybko, jak to możliwe.
Dwa podstawowe elementy środowiska wyszukiwania to wyszukiwany termin (dane wejściowe użytkownika) i wyniki wyszukiwania (dane wyjściowe).
Załóżmy, że wyszukujesz „Przewodniki i samouczki Mailchimp”. To jasne, jednoznaczne poszukiwanie. Google rozumie, o co prosisz, i wyświetla przydatną stronę jako najlepszy wynik organiczny — własną stronę Mailchimpa o takim tytule .
Z punktu widzenia Google jest to bardzo dobry wynik wyszukiwania i pozytywne wrażenia użytkownika, ponieważ prawdopodobnie użytkownik kliknie najwyższy wynik i będzie z niego zadowolony.
Agencja SEO pomoże Ci z algorytmami
Google czerpie zyski z ludzi, którzy ufają i cenią jego usługę wyszukiwania. Osiąga to poprzez dostarczanie przydatnych wyników wyszukiwania.
Google zapewnia również firmom możliwość zapłaty za miejsce reklamowe na górze stron wyników wyszukiwania. Słowo „Reklama” wskazuje te aukcje. Google zarabia, gdy użytkownicy klikają reklamy typu PPC (płatne za kliknięcie), które kupujesz za pośrednictwem AdWords . Reklamy te będą widoczne w szczególności w przypadku bardziej ogólnych zapytań.
Poza małą etykietą te wyniki wyszukiwania wyglądają prawie nie do odróżnienia od innych wyników wyszukiwania. Oczywiście jest to celowe, ponieważ wielu użytkowników klika te wyniki, nie zdając sobie sprawy, że są to reklamy.
Na to liczy Google. Przychody z reklam stanowiły ponad 80% z 182,5 miliarda dolarów, które Google wygenerował w 2020 roku . Tak więc funkcje wyszukiwania pozostają jego podstawowym produktem, ale zależą od jego działalności reklamowej.